Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 31 Jan 2025 07:42:29 +0200

Tere!

Saku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/00721 aadressile Harju maakond, Saku vald, Tagadi küla, Valtsnepi 
(null) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: 1.7. Ehitusõigusi kinnistul kitsendavad 
riigitee, 15 Tallinn-Rapla-Türi tee, kaitsevöönd (30 m äärmise sõiduraja 
välimisest servast); kõrgepingeliin, Paide-Kiisa, kaitsevööndiga (40 + 40 m 
liini teljest). 1.8. Ehitusõigusi piiravad elektriõhuliinid kaitsevöönditega 
(2 + 2 m) riigimaantee äärsel alal; kinnistusisesed elektrimaakaablid 
kaitsevöönditega (1 + 1 m).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27252399>  (menetlus nr: 
471241), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 10.02.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (LEHO VILU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister